Voorganger: ds. A.J. Nicolai
Op zondag 5 juli is de feestelijke overstapdienst van Loïsa, Vera en Rixt.
Zij maken de overstap van de basisschool naar de middelbare school. In de dienst zal daar aandacht voor zijn. Na de viering is er koffie met iets lekkers en gaan we samen eten als afsluiting van het seizoen en feestelijke start van de zomertijd. Wie wil iets bakken voor bij de koffie? Of iets meenemen voor de gezamenlijke maaltijd, bijvoorbeeld een hartige taart of salade?
Graag doorgeven aan Roelie Dijk 0644213315 of dijkroelie@gmail.com.
